Jesień to czas powrotu do pracy, szkoły lub na uczelnię. Jest to niewątpliwie wspaniały czas dla specjalistów od marketingu. Na początku jesieni i pod koniec lata pojawia się mnóstwo wydatków.
Zakupy w tym okresie zdarzają się przede wszystkim z powodu całego marketingu związanego z powrotem do szkoły. Wiele osób musi kupić rzeczy dla siebie lub dla swoich dzieci, ponieważ rok szkolny właśnie się rozpoczyna. Dobry marketing reklamowy w tym okresie może przynieść wielu nowych klientów.
Jednakże, okres powrotu do szkoły jest dość krótki. Dlatego potrzebny jest najlepszy i najskuteczniejszy mailing reklamowy, aby jak najlepiej wykorzystać tak krótkie ramy czasowe.
Ogólne pomysły na promocję marketingową związaną z powrotem do szkoły
Stwórz kategorię produktów z okazji powrotu do szkoły. Jednym z najprostszych, najtańszych i najpotężniejszych sposobów na promocję produktów związanych z powrotem do szkoły jest po prostu stworzenie kategorii lub filtra na swojej stronie internetowej. Dobre doświadczenie użytkownika na stronie internetowej jest najprostszym sposobem na przyciągnięcie ludzi do produktów i usług.
Mailing reklamowy podzielony na kategorie zazwyczaj można wdrożyć poprzez proste zastosowanie filtra do wszystkich produktów, które pasują do marketingu Back to School. Dodatkowo, taki filtr sprawi, że wszystkie inne działania marketingowe będą działać lepiej, ponieważ użytkownicy, którzy wejdą na stronę będą mieli łatwy sposób na kontynuowanie poszukiwań produktów, których potrzebują.
Uruchom specjalny rabat
Klasyczny sposób, aby przyciągnąć klientów jest uruchomienie rabatów i zniżek. Ludzie oczekują będą szukać najlepszych ofert. Należy zachować szczególną ostrożność przy rozważaniu rabatów. Ludzie będą szukać najlepszych ofert na rzeczy, które są one chcą wymienić w nowym roku szkolnym (ubrania, artykuły papiernicze itp.), dlatego zniżki na produkty tej kategorii mogą być korzystne.
Stwórz newsletter z rekomendacjami
Jak to bywa z niemal z każdą branżą w dzisiejszych czasach, produktów i usług jest tak wiele, że trudno jest wybrać jeden. Wiele osób spędza godziny na badaniu lub podejmowaniu decyzji w sprawie dość prostych produktów, dlatego warto im pomóc podjąć decyzję.