Stoiska targowe służą nie tylko do wyeksponowania produktów i usług. Coraz częściej mówi się, że dobre stoisko to po prostu wizytówka firmy. Warto zatem jak najlepiej wypaść w oczach innych firm i potencjalnych klientów. Oryginalne stoisko zwróci również uwagę i będzie stanowiło reklamę firmy.
Dobra lokalizacja stoiska
Wieloletnie obserwacje specjalistów od reklamy dowodzą, że klienci chętniej wybierają stoiska zlokalizowane na początku lub w centralnej części targów. Jeśli zależy Ci na dużym zainteresowaniu, warto więc wcześniej zaplanować miejsce wystawowe. Wybór odpowiedniego miejsca pozwoli również zaplanować więcej atrakcji dla klientów i np. stworzyć piętrowe stoisko, które na pewno zwróci uwagę klientów i innych wystawców.
Zastosowane kolory
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Kolor stoiska klient zauważy z daleka i może być on zachęcający lub odpychający. Stosika targowe powinny mieć zatem ściśle określone barwy, które będą zauważalne. Wybrane kolory nie mogą być jednak zbyt agresywne, ponieważ mogą zniechęcić klienta. Niektóre firmy decydują się na stworzenie stoiska, które ma bardzo spokojne i pastelowe kolory. Wygodna kanapa czy postawienie na stoisku roślin może zainteresować klientów.
Miła obsługa
Niezależnie od rodzaju oferowanych produktów czy usług na stoisku musi znajdować się miła i profesjonalna obsługa. Wydelegowana osoba powinna być ponadto kompetentna i udzielać profesjonalnych odpowiedzi na każde zadane pytanie. Pracownik musi być zaangażowany w działania firmy i wierzyć w jej sukces. Tylko dzięki temu zaprezentuje firmę od najlepszej strony i zachęci klientów do zakupu.
Udogodnienia techniczne
Wielu klientów zwróci uwagę na praktyczny wymiar stoiska. Do tych cech zaliczymy np. możliwość płacenia kartą, odpowiedni poziom bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Klienci docenią również dobre oświetlenie dobrze dobrane barwy. Udogodnieniem będzie również wydzielenie stref, np. informacyjną, barową, rekreacyjną.
Profesjonalne stoisko
Są na rynku firmy, które pomogą stworzyć firmie idealne stoiska targowe. Specjaliści uwzględnią wszystkie uwagi klienta, aby stworzyć oryginalny i zgodny z oczekiwaniami projekt. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań na pewno przykuje uwagę potencjalnych klientów. Stoisko zaplanowane w najdrobniejszych szczegółach to także wizytówka firmy oraz jej profesjonalizmu. Dzięki skorzystaniu z usług firm tworzących stoiska pracownicy naszej firmy mogą skupić się na zaplanowaniu innych atrakcji dla klientów. Nie powinno zabraknąć np. multimedialnej prezentacji o firmie.