Szukając najlepszej lokalizacji na siedzibę firmy w Warszawie, przedsiębiorcy najczęściej biorą pod uwagę centrum miasta. Z wielu względów Śródmieście jest niezwykle atrakcyjnym miejscem, lecz nie jedynym, gdzie z powodzeniem można ulokować firmowe biuro.
Łączne zasoby powierzchni biurowych Warszawy wynoszą 5,5 mln m kw. – czyli najwięcej w Polsce. Największym powodzeniem wśród przedsiębiorców cieszy się wspomniane już Śródmieście dysponujące całkowitą powierzchnią użytkową biur wynoszącą 1,5 mln m kw. Spośród niecentralnych lokalizacji biznesowych pierwsze miejsce zajmuje Mokotów. Oto główne powody, dla których właśnie tutaj opłaca się wynająć biuro.
Świetna infrastruktura komunikacyjna
Mokotów położony jest w lewobrzeżnej części Warszawy. Pod względem liczby ludności to największa stołeczna dzielnica. Przez Mokotów biegnie linia metra. Z prawobrzeżną częścią miasta dzielnica jest połączona mostem Siekierkowskim. Ogólnie rzecz biorąc, z pozostałymi dzielnicami Mokotów jest doskonale skomunikowany, a dojazd do centrum zajmuje niewiele czasu. Dla firm oraz ich klientów i pracowników to mocny argument.
Różnorodność biur do wynajęcia
Mokotów nie bez powodu określany jest mianem zagłębia biurowego Warszawy. Firmy poszukujące biura na Mokotowie mogą wybrać lokal odpowiadający konkretnym preferencjom. Znajduje się tu wiele nowoczesnych biurowców o bardzo wysokim standardzie, np. Platinium Business Park, Graffit czy Villa Metro. Biurowa oferta Mokotowa umożliwia też m.in. wynajęcie biura coworkingowego czy sali konferencyjnej na warsztaty itp.
Ogromny potencjał biznesowy i nie tylko
W przeciągu kilku ostatnich lat Mokotów zmienił swe oblicze i stał się modną dzielnicą, gdzie warto nie tylko pracować, ale i zamieszkać. Deweloperzy realizują tu różnego rodzaju inwestycje mające na celu zaspokojenie rosnących potrzeb mieszkaniowych, handlowych oraz biurowych. Posiadanie siedziby firmy w tej lokalizacji może się więc przełożyć na wzrost dynamiki rozwoju przedsiębiorstwa.